Presentació

Endevino la decepció en les seves cares . És el meu aspecte, la meva carcassa, no encaixa amb les seves expectatives, prou que ho sé. Dècades de cinema i de televisió han creat una aureola mítica que hauria de brillar al meu voltant. I ara quan m’han vist no han trobat ni un gram del glamour que s’esperaven.
Per la mort de déu , no es quedin amb aquesta cara de badocs, digui’n alguna cosa! El seu silenci m’inquieta, m’està dient crits que aquesta trobada no està anant gens bé. Doncs ja parlaré jo per vostès, vejam, deixin que ho endevini, no s’ho creuen, és això oi? S’han deixat portar per les aparences i els prejudicis i no em veuen capaç, o pitjor encara, creuen que sóc un impostor que arribat fins al cercle més íntim de la seva comunió d’interessos. La sola idea que algú s’hagi infiltrat fins aquí els aterra
Poden estar tranquils, sóc la persona que esperaven. Per fi, alguna parla, ja era hora, però què diu vostè! que volen referències de mi? Estan posant a prova la meva paciència, Puc aguantar les seves mirades de desconfiança, el seu somriure sorneguer, i aquest posat altiu de menys preu, però no estic disposat a complaure les seves demandes, això no és cap càsting, i se me’n foten els seus dubtes!
Sóc aquí i he vingut a fer la meva feina. Els recordo que han acceptat les meves condicions, així doncs limitin-se a donar-me les dades que els vaig demanar i fixin data per fer la transferència un cop ho hagi enllestit.
Si no accedeixen ara mateix a les peticions que ja havíem pactat, marxaré per aquesta porta i res ni ningú farà que doni mitja volta. És això el que els convé?, pensin-s’ho bé …
Que no vingui amb amenaces? … M’han contractat, però això no vol dir que sigui un dels seus empleats, ni tampoc un competidor al que hagin de marcar. No s’equivoquin amb mi, sóc un assassí i conec la meva feina, encara que tingui 82 anys i vagi amb cadira de rodes.

Jordi Masalles

IMG_4795

Anuncis

Un pensament sobre “Presentació

Deixa un comentari

