Celebració

Sóc aquí a la Part Alta. Fa una estona que em miro la carta d’aquest restaurant i em sembla que entraré. La vista és la que treballa, però l’olfacte…, a mi l’olfacte no m’ha enganyat mai.

 

A veure, obro les portes de bat a bat, que amb les meves corbes no és tan fàcil entrar per la porta. Ui! no hi ha gaire espai entre les taules. Encara rai que les meves orelles son bastant …normals. Hauré de passar de gairell, no voldria molestar a ningú. Hum! Quina oloreta! M’atansaré a aquella taula familiar. Em sembla que fan el menú degustació. Humm! Quina aroma a… No vull eixamplar massa la trompa olorant, que no s’espantés ningú. Renoi! Quina bona cara que fa tot. Aquell d’allà em mira. Què passa? No has vist mai un elefant en un restaurant? Ah no! No és això. M’està somrient. No sé perquè, sempre que em mira algú, em sembla que em mira malament. Això és inseguretat, ja m’ho diu el meu coach. També em diu que a la meva edat ja no canviaré.

 

Vaig fent, ara cap aquí… Compte amb l’anca dreta!! Ai aquest plat! Ja només em queda el raconet del fons. Humm!, humm! Això ha de ser… la Muselina de bacallà a l’all cremat… Mira, aquell xicot deu ser el Gregori…, que m’han dit que és l’amo, vull dir, el restaurador. Agito la trompa enlaire. És una salutació que agrada molt a tothom. Ei, com va?

 

Bé doncs, ja està tot vist i decidit. Ja sé on aniré a celebrar els meus seixanta cinc anys amb tota la parentela.

 

Teresa Duch

 

celebració

Anuncis

Deixa un comentari

